دانلود گزارش کارآموزی رشته مکانیک، شرکت سایپا

توضیح مختصر:

دانلود گزارش کارآموزی رشته مکانیک، شرکت سایپا؛ با اختراع موتورهای چهار زمانه درون سوز در نیمه دوم قرن ۱۹ و تکمیل آن متناسب باپیشرفت های دانش بشری و سرانجام تولید انبوه انواع خودروها در اوایل قرن بیستم ، موارداستفاده اتومبیل به عنوان وسیله ای لوکس و تجملی جهت گشت و گذار آخر

عنوان کامل: دانلود گزارش کارآموزی رشته مکانیک، شرکت سایپا

دسته بندی: دانشگاهی » سایر موارد

اطلاعات

  • فرمت فایل دانلودی: zip
  • فرمت فایل اصلی: Doc
  • تعداد صفحه: 43
  • حجم: 668 کیلوبایت

عبارات و جملات کلیدی

دانلود کارآموزی رشته مکانیک, دانلود گزارش کارآموزی رشته مکانیک, دانلود کارورزی رشته مکانیک, کارآموزی شرکت سایپا, گزارش کارآموزی مهندسی مکانیک, گزارش کارآموزی سایپا, کارآموزی خودروسازی, کارآموزی مکانیک, پروژه کارآموزی رشته مکانیک

در زیر به مختصری ازعناوین و چکیده آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است :

فهرست مطالب:

تاریخچه سایپا

ورود خودرو به ایران

موتور

نصب و تنظیم میل بادامک جدید

قبل از شروع کردن

نصب میل بادامک

تنظیم کردن میل بادامک

تنظیم کردن میل بادامک

لیفترهای هیدرولیک

تعویض کردن کلاج ماشین

رفع مشکلات و آزمایش دقیق

سیستم سوخت رسانی

سیستم خنک کننده در پراید

سیستم انتقال قدرت

سیر تکاملی روغن های A.T.F

مکانیزم جعبه دنده خودکار( گیربکس های اتوماتیک )

اجزای مبدل گشتاور

پایداری در برابر خوردگی و سائیدگی

حداقل ویسکوزیته

قسمتی از متن:

کلیات : با اختراع موتورهای چهار زمانه درون سوز در نیمه دوم قرن ۱۹ و تکمیل آن متناسب باپیشرفت های دانش بشری و سرانجام تولید انبوه انواع خودروها در اوایل قرن بیستم ، موارداستفاده اتومبیل به عنوان وسیله ای لوکس و تجملی جهت گشت و گذار آخر هفته و نشان دادن برتری و منزلت اجتماعی مالک آن تغییر یافت و به صورت وسیله ای ضروری برای رتق و فتق مشکلات روزمره زندگی بخصوص در شهرهای رو به گسترش درآمد و گسترش زندگی شهرنشینی نیز بر ضرورت تولید بیشتر و متنوع تر انواع خودرو تأثیر نهاد.

در ایران نیز متناسب با افزایش ارتباط خارجی و توسعه زندگی شهرنشینی ، موارد استفاده اتومبیل به عنوان یک کالای لوکس و سپس با تأخیر نسبتاً طولانی به عنوان یک کالای ضروری مشهود است . براساس اطلاعات موجود، مظفرالدین شاه اولین پادشاهی بود که اقدام به خریداتومبیل کرد. او در نخستین سفرش به فرنگ ، دستور خرید اتومبیل مورد علاقه اش را صادرمی نماید و سعدالدوله وزیر مختار ایران در بلژیک را مسؤول این امر می گرداند. به هر حال اتومبیلی با سلیقه شاه ایران خریداری و به همراه راننده بلژیکی که به همین منظور استخدام شده بود، از راه دریا ارسال می گردد تا قبل از مراجعت شاه به پایتخت ، او سوار بر این اتومبیل واردتهران شود. هرچند که این اتومبیل اولین خودرو وارد شده به خاک ایران نبود اما تمایل و رغبت شاه به اتومبیل ، موجب ترغیب سایرین به خصوص متمولان و دربار ایران به خرید اتومبیل جهت ابراز برتری اجتماعی گردید. عدم وجود راههای مناسب برای تردد خودروها در ایران وحتی در تهران ، قیمت نسبتاً بالای اتومبیل و آشفتگی های مالی و اقتصادی ایران آن روز، از جمله موانع عمده ورود خودرو به میزان زیاد در عهد قاجاریه بود. واردات خودرو به ایران پس از سال ۱۳۰۰ با توجه به افزایش ارتباط بین المللی و بهبود راههای مواصلاتی تا حدودی رشد یافت امّا رشد بیشتر روند واردات خودرو مربوط به سالیان پس از جنگ جهانی دوم بود، به طوری که براساس آمار و ارقام موجود واردات خودرو به ایران طی سال ۱۳۳۴ بالغ بر ده هزار دستگاه خودرو با ارزش دو میلیارد و دویست و پنج میلیون ریال بوده است .

این فایل کاملا اصلاح شده و شامل : صفحه نخست ، فهرست مطالب و متن اصلی می باشد و با فرمت ( word ) در اختیار شما قرار می گیرد.

(فایل قابل ویرایش است )

تعداد صفحات :43