تحقیق مدیریت و ارتباطات

دسته بندی: مدیریت» سایر گرایش های مدیریت

دانلود تحقیق مدیریت و ارتباطات، در قالب Word و در 19 صفحه، قابل ویرایش. این مقاله مفاهیم و فنون ارتباط را در حوزه مدیریت و سازمان مورد بررسی قرار می دهد. عوامل پدیدآورنده تنش در سازمان، فرآیند ارتباط و اجزاء آن، راه های ایجاد ارتباط و انواع آن، انواع ارتباطات در سازمان، روش های بهبود و ارتباطات…

فرمت فایل دانلودی:. zip

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 19

حجم فایل: 15 کیلوبایت

  • تفاوت دیه زن و مرد در اسلام
  • تفاوت دیه
  • تفاوت دیه زن با مرد
  • تفاوت دیه زن و مرد در ایران
  • دلیل تفاوت دیه زن و مرد
  • تفاوت دیه زن و مرد در قانون
  • علت تفاوت دیه زن با مرد
  • علت تفاوت دیه زن و مرد
  • دلی
  • علت تفاوت دیه مردان و زنان
  • مقاله تفاوت دیه زن و مرد

1- مقدمه

در م دیریت اموری چون ارتباطات انسانی، عوامل مؤثر بر ارتباطات، گروه های غیررسمی و رسمی، راه های بهبود ارتباطات در رفع موانع ارتباطی و مدنظر داشتن مراودات انسانی در سازمان مطرح است. بیشتر وقت مدیران به ارتباط رودررو یا تلفنی با زیردستان، همکاران یا مشتریان می گذرد و گاهی در زمانی که مدیران تنها هستند، ممکن است به واسطه ارتباطات ذهنی با مسائل حاد روز، خلوت آن ها به یک محیط کاری تبدیل شود. این مقاله مفاهیم و فنون ارتباط را در حوزه مدیریت و سازمان مورد بررسی قرار می دهد.

2- ارتباط

ارتباط فرایندی است که اشخاص از طریق انتقال علایم پیام به تبادل معینی مبادرت می ورزند. در یک فرایند ارتباط 7 بخش وجود دارد:

منبع ارتباط

به رمز درآوردن پیام

پیام

کانال

از رمز خارج کردن پیام

گیرنده پیام

بازخورد نمودن نتیجه

پیام عبارت است از شکل عینی شده مفهوم ذهنی فرستنده پیام. پیام ممکن است کلامی یا غیرکلامی باشد. پیام کلامی به صورت نوشتار یا گفتار می باشد و پیام غیرکلامی علائم، اشارات و تصاویری هستند که برای ایجاد ارتباط به کار می روند، مثل تصویر پرستاری که انگشت خود را بر بینی نهاده و شما را دعوت به سکوت می کند.

در بیانی دیگر پیام ها به صورت سمعی، بصری، کتبی، سمعی- بصری، بصری- کتبی، سمعی- کتبی، تقسیم بندی شده اند که فرستنده پیام موظف است برای فرستادن پیام خود از یکی از فعالیت های سخن گفتن، کاربرد وسیله مکانیکی برای ارسال پیام، عمل، تحریر و نوشتن یا ترکیبی از این فعالیت ها متناسب با پیامی که می خواهد بفرستد، استفاده کند و گیرنده پیام نیز موظف است جهت دریافت گوش دادن، مشاهده، خواندن یا ترکیبی از این فعالیت ها متناسب با پیام فرستاده شده استفاده کند

این فایل شامل صفحه نخست، فهرست مطالب و متن اصلی می باشد که با فرمت word در اختیار شما قرار می گیرد.

فایل قابل ویرایش است.

تعداد صفحات: 19