مقاله قیمت گذاری گری آرمسترانگ

دسته بندی: علوم انسانی» اقتصاد

دانلود مقاله در مورد قیمت گذاری گری آرمسترانگ، در قالب doc و در 16 صفحه، قابل ویرایش. چکیده مقاله: تصمیمات قیمت گذاری محصولات صنعتی هسته اصلی هر برنامه تجاری است و تأثیر مستقیمی روی استراتژی بازاریابی شرکت خواهد داشت. تمامی سازمان

فرمت فایل دانلودی:. zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 16

حجم فایل: 32 کیلوبایت

  • ASTM
  • استاندارد
  • تولید
  • مربوط
  • گاز
  • خطوط
  • نفت
  • لوله
  • پتروشیمی

دانلود مقاله در مورد قیمت گذاری گری آرمسترانگ،

در قالب doc و در 16 صفحه، قابل ویرایش.

چکیده مقاله:

تصمیمات قیمت گذاری محصولات صنعتی هسته اصلی هر برنامه تجاری است و تأثیر مستقیمی روی استراتژی بازاریابی شرکت خواهد داشت. تمامی سازمان ها اعم از انتفاعی و یا غیرانتفاعی مجبورند برای کالاها و یا خدمات خود قیمت تعیین کنند، که این موضوع تحت تاثیر عوامل داخلی و یا خارجی شرکت است. عوامل محیط داخلی شرکت شامل اهداف، خط مشی، ترکیب عناصر بازاریابی و هزینه های شرکت هستند و از جمله عوامل محیطی می توان به ماهیت بازار و تقاضا، شرایط رقابتی و واسطه ها اشاره کرد. وقتی مصرف کننده کالایی را می خرد، درواقع ارزشی را با ارزش دیگری مبادله می کند. ارزشی که از دست می دهد قیمتی است که برای کالا می پردازد و ارزشی که به دست می آورد مزایای ناشی از داشتن کالاست.

امروزه توسعه یک استراتژی قیمت گذاری مناسب یک وظیفه مشکل و درعین حال اساسی برای مدیران شرکت های صنعتی است و عدم موفقیت در درک کامل از تصمیمات درست قیمت گذاری به از دست دادن فرصتهای سودآور در بازار خواهد انجامید. قیمت گذاری یک فرایند چندبعدی است که متأثر از کالا، سطح حاشیه سود و روابط با مشتری است.

در این مقاله تلاش می شود تا دیدگاهی برای مدیران فراهم شود که در آن به اهمیت توسعه برنامه قیمت گذاری مناسب پی برند و از تاثیرات اطلاعات بر قیمت گذاری درست و بهینه مطلع شوند.