گزارش کارآموزی مکانیک، تعمیرگاه مکانیک خودرو

توضیح مختصر:

دانلود گزارش کارآموزی رشته مکانیک در تعمیرگاه مکانیکی، قسمتی از متن: یک سیستم جرقه زنی پلاتین دار شامل یک منبع ولتاژ (باتری) یک کویل برای افزایش ولتاژ ، یک دلکو برای توزیع جریان ولتاژ بالا، پلاتین برای قطع وصل میدان مغناطیسی کویل، یک خازن برای جلوگیری از ایجاد جرقه در دهانه پلاتین تعدادی شمع است…

عنوان کامل: گزارش کارآموزی مکانیک، تعمیرگاه مکانیک خودرو

دسته بندی: دانشگاهی » سایر موارد

اطلاعات

  • فرمت فایل دانلودی: zip
  • فرمت فایل اصلی: doc
  • تعداد صفحه: 84
  • حجم: 64 کیلوبایت

عبارات و جملات کلیدی

دانلود گزارش کارآموزی, گزارش کارآموزی رشته مکانیک, گزارش کارآموزی مکانیک خودرو, دانلود کارآموزی تعمیرگاه ماشین, کارآموزی رشته مکانیک, کارآموزی مکانیک, پروژه کارآموزی مهندسی مکانیک, پروژه کارآموزی تعمیر خودرو, دانلود پروژه کارآموزی, کارآموزی تعمیر

قسمتی از متن:

یک سیستم جرقه زنی پلاتین دار شامل یک منبع ولتاژ (باتری) یک کویل برای افزایش ولتاژ ، یک دلکو برای توزیع جریان ولتاژ بالا، پلاتین برای قطع وصل میدان مغناطیسی کویل، یک خازن برای جلوگیری از ایجاد جرقه در دهانه پلاتین تعدادی شمع است. طرز کار این سیستم بسیار ساده است. جریان باتری از طریق سوییچ به پیچ اولیه کویل رفته و در آنجا یک میدان مغناطیسی ایجاد می کند. با باز شدن دهانه پلاتین جریان سیم پیچ اولیه و در نتیجه میدان مغناطیسی حاصل از آن به طور ناگهانی قطع می شود . این میدان مغناطیسی تضعیف شده سیم پیچ ثانویه کویل را قطع کرده و به علت آن که تعداد دور سیم پیچ ثانویه بسیار بیشتر از سیم پیچ اولیه است یک جریان ولتاژ بالا در آن ایجاد می شود . این جریان توسط چکش برق دلکو به شمع مورد نظر فرستاده شده و باعث ایجاد جرقه در دهانه شمع می شود.

فهرست مطالب:

مقدمه

دستگاه تنظیم موتور و سوخت به طور اتوماتیک

قسمت ورودی اطلاعات

قسمت نمایش و گزارش گیری

دستگاه سوخت سنج ( چهار گاز )

سنسورهای مورد استفاده در Air Bag

سنسورهای ایمنی (C)

عملگر (Actuator) مورد استفاده در Air Bag

تحلیل گر و سیستم کنترلی مورد استفاده در Air Bag

انواع سیستمهای جرقه زنی پلاتینی و ترانزیستوری

سیستم جرقه زنی پلاتین دار

سیستم های جرقه زنی ترانزیستوری

سیستم جرقه زنی ترانزیستوری پلاتین دار

سیستم جرقه زنی ترانزیستوری با به کار گیری نیروی هال TI- H

سیستم جرقه زنی ترانزیستوری القایی TI-I

شبکه مالتی پلکس بر روی خودرو های پژو

سیستم های مداری الارم لنت ترمز پژه 405

تشریح عملکرد سیستم

روشهای چک کردن قطعات سیستم

عیب یابی سیستم

لامپ پشت آمپر روشن نمی شوند

چراغ خطرهای عقب روشن نمی شوند

توربو شارژر و نقش آن در تقویت موتور

یک توربو شارژر از دو قسمت اصلی تشکیل شده است

تقویت بیش از حد

کندی یا تنبلی توربو (Turbo Lag)

استفاده از دریچه فرعی

استفاده از بلبرینگ

استفاده از پره های سرامیکی در توربین

توربوشارژرهای طبقه ای

استفاده از خنک کن میانی

سیستم مداری شیشه بالابرهای درب عقب پژو پرشیا

تشریح عملکرد سیستم

سیستم مداری قفل مرکزی

تشریح عملکرد سیستم

عیب یابی سیستم

سیستم مداری فن GLX

تشریح عملکرد سیستم

مراحل کارکرد یونیت فن ها

دور تند – خودرو روشن

قطع کولر – خودرو روشن

روشن شدن چراغ STOP – خودرو روشن

دور کند – خودرو خاموش

نکته مهم

خاصیت هیسترزیس پاپس ماند

هواگیری سیستم حلقه – بسته گردش آب

نکته مهم

ارتباط سیستم کنترل یونیت فن ها با سیستم کولر

عیب یابی سیستم

فن ها در دور کند کار نمی افتند

فقط فن سمت راننده در دور تند می چرخد

فقط فن سمت شاگرد در دور تند می چرخد

فن ها در دور تند کار نمی افتند

تشریح عملکرد سیستم

عیب یابی سیستم

آینه های برقی خودرو کار نمی کنند

تشریح عملکرد سیستم

واحد کنترل الکترونیکی یا ECU

رله دوبل یا Double Relay

انژکتورها

سنسور سرعت خودرو

سنسور دور موتور

استپ موتور

سنسور موقعیت دریچه گاز

سنسور فشار هوای ورودی

سنسور دمای هوای ورودی

کویل دوبل

چراغ اخطار و دور سنج

گرمکن هوزینگ دریچه گاز

سنسور دمای آب رادیاتور

پمپ بنزین برقی

کانکتور عیب یابی سیستم

ارتباط برق ECU با سنسورها و فرمان – برها :

طریقه فیلر گیری سوپاپها